Soru Kanada Vize başvurusu kabul edilenler veya reddedilenler var mı?

Faruk

Üye
Üye
Arkadaşlar fikri olan lütfen yazsın.ikinci reddi yedim.tekrar başvurmayı düşünüyorum.sizce nasıl ve ne yapmalıyım.şuan kamuda uzman yardımcısıyım.iki hafta sonra yeterliliğimi veriyorum.uzman olacam.statüm değişecek.yeniden başvurmam mantıklı olmaz mı sizce ?
 

HeavenGrey

Üye
Üye
Arkadaşlar fikri olan lütfen yazsın.ikinci reddi yedim.tekrar başvurmayı düşünüyorum.sizce nasıl ve ne yapmalıyım.şuan kamuda uzman yardımcısıyım.iki hafta sonra yeterliliğimi veriyorum.uzman olacam.statüm değişecek.yeniden başvurmam mantıklı olmaz mı sizce ?
Şimdi şöyle söyleyeyim 3. başvurunuz için bir müddet beklemeniz lazım zorlarsanız ban yeme ihtimaliniz var Ban derken üst üste başvurular kayıtlarına giriyor sıkıntı olacaktır. Şimdi şöyle söyliyeyim ABD'ye seyahatinizde 1 ayın üzerinde kalmayı planlıyorsanız New York'ta yani ABD'de de yapmanızı öneririm şayet ben öyle yapacağım. Başvuru esnasında nereden başvuruyorsunuz kısmına ABD yazacaksınız ve güzel yanı şu ben geldim izin verirseniz sizin ülkeyi de görmek istiyorum olacaktır. ABD giriş damganızda olacak pasaportunuzda. Ama sizden ricam 3. başvurunuz konusunda lütfen acele etmeyin.
 

Faruk

Üye
Üye
Şimdi şöyle söyleyeyim 3. başvurunuz için bir müddet beklemeniz lazım zorlarsanız ban yeme ihtimaliniz var Ban derken üst üste başvurular kayıtlarına giriyor sıkıntı olacaktır. Şimdi şöyle söyliyeyim ABD'ye seyahatinizde 1 ayın üzerinde kalmayı planlıyorsanız New York'ta yani ABD'de de yapmanızı öneririm şayet ben öyle yapacağım. Başvuru esnasında nereden başvuruyorsunuz kısmına ABD yazacaksınız ve güzel yanı şu ben geldim izin verirseniz sizin ülkeyi de görmek istiyorum olacaktır. ABD giriş damganızda olacak pasaportunuzda. Ama sizden ricam 3. başvurunuz konusunda lütfen acele etmeyin.
ABD de başvuru süreci ve süresi hakkında bilginiz var mı ? Ordan alım kolay olur mu sizce ?
 

GRF

Administrator
Yönetici
ABD de başvuru süreci ve süresi hakkında bilginiz var mı ? Ordan alım kolay olur mu sizce ?
3-5 gün içinde belki daha kısa sürede sonuçlanır. Processing times TR’de 26 gün diyor, ABD’de 12 gün yazıyor. Orada başvurup Ahmet diye bir arkadaşım var
 

Faruk

Üye
Üye
Arkadaşlar meehabalar.bir konuda fikrinize başvurmak istiyorum.can plus ile başvuran arkadaşlarım daha iyi bilir bu durumu.bir danışman Kanada’ya turist vizesi başvurusu için bir firmaya pasaport ve evraklarımı iki ay önce gönderdim adıma başvuru yapmaları için.amerika vizem olduğu için can plusla başvurdum.red yedim.firma başvuru yaparken benden Mail istemedi.yeni Mail açtık adınıza dedi bana.şüphelendim açıkçası.can plus olarak başvurmamış diye düşünüyorum.red mailini gönderin diyorum Mail gelmedi diyorlar.bu mümkün mü?herhalükarda Mail gelmez mi ?
 

Kanadalı

Üye
Üye
Arkadaşlar meehabalar.bir konuda fikrinize başvurmak istiyorum.can plus ile başvuran arkadaşlarım daha iyi bilir bu durumu.bir danışman Kanada’ya turist vizesi başvurusu için bir firmaya pasaport ve evraklarımı iki ay önce gönderdim adıma başvuru yapmaları için.amerika vizem olduğu için can plusla başvurdum.red yedim.firma başvuru yaparken benden Mail istemedi.yeni Mail açtık adınıza dedi bana.şüphelendim açıkçası.can plus olarak başvurmamış diye düşünüyorum.red mailini gönderin diyorum Mail gelmedi diyorlar.bu mümkün mü?herhalükarda Mail gelmez mi ?
Nasıl Mail gelmiyor bak bana her aksiyonda Mail geldi ve son olarak reddedildiğine dair Mail(Correspondence Lefter) geldi aşağıdaki gibi.

9394
 

Faruk

Üye
Üye
Bireysel olarak can plus başvurusu yapabilir miyim arkadaşlar? Nasıl yapılır bilgisi olan yazabilir mi ?
 

aydın

Üye
Üye
slm arkadaslar 6 yıllık faal bir şirketin sahibiyim daha önce ukrayna falan yurtdışı deneyimim oldu schgen vizesi de aldım 6 ay önce ama vizeyi kullanmadım çıkış yapmadım tapularım 10 adet araç ruhsatım ve bankada da 100 bin üzeri param mevcut ancak forumu takip edip red edilenleri görünce acaba başvurumu yapmayayım mı iye aklıma gelmedi değil ne yapmalıyım vize başvurum ne derece olumlu sonuçlanır ve nasıl başvuru yapmalıyım bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
 

Facebook Sayfamız

Üst Alt