Bu 14 Besin Kısa Müddette Yağ Yakmanıza Yardımcı Olabilir

Osman

New member
Katılım
25 Mar 2021
Mesajlar
18
Puanları
1
Elma sirkesi yahut karpuz tek başına kilo vermenizi sağlamaz fakat kilo verme seyahatinizde sizi tok tutacak ve yağ yakmanızı sağlayacak besinlerle doludurlar. Kilo verme amaçlarınıza ulaşmanıza yardımcı olması için bu yiyecekleri alışveriş listenize ekleyin.

hiç bir yiyecek, bedeninizde en keyifli olmadığınız bölgeleri otomatik olarak hedeflemez. Yağ kaybı, sırf aldığınızdan daha fazla kalori yaktığınızda meydana gelir ve bedeninizin tercihen güç için lipit depolarını parçalamasına yol açar.

1. Elma sirkesi


Elma sirkesinin sıhhatiniz için biroldukça avantajı vardır ve daha süratli kilo vermenize yardımcı olabilir. Beyninizi daha tatmin edici hissettiren bir pektin içerir. Yani yatmadan evvel acıkıyorsanız, elma sirkesi tahliliniz. bununla birlikte doğal detoks yapmanızı sağlar. Elmalar, pektin ismi verilen kuvvetli bir lif açısından güçlü bir kaynaktır.

Nutrition Journal’da yayınlanan bir araştırmaya göre, yemeklerdilk evvel elma yahut armut yemek, değerli kilo kaybına niye oldu.

2. Sızma zeytinyağı


Zeytinyağı, kilo alımını etkileyen kortizol (stres hormonu) düzeylerini düşürürken “kötü” (doymuş) yağları ortadan kaldırmaya yardımcı olan sağlıklı bir diyet yağıdır. Isıtıldığında sıhhate olan faydalarının birçoklarını kaybeder, bu niçinle salatanıza ekleyebilirsiniz. Ayrıyeten cilde uygulandığında esnek bir cilt kazandırmaya yardımcı olur.

3. Meyveler


Çilek, ahududu, böğürtlen ve yaban mersini kilo verme uğraşlarınızı destekleyebilir. Yalnızca lezzetli ve tokluk hissi vermekle kalmaz, hem de antosiyaninler içerirler: yağ ve şekeri azaltabilen flavonoidler.

4. Domates


Diyetinize domates eklediğinizden emin olun: kanınızdaki lipid ölçüsünü (yağ ve kolesterol) azaltırlar. Domates suyu yapabilir yahut salatalarınıza ekleyebilirsiniz. Domatesler tokluğu arttırır, bu yüzden acıktığınız vakit onları yemeyi deneyin.

5. Kinoa


Kinoa, iştahı denetim eden ve hem de yağ yakımını hızlandıran yüksek lifli, düşük kalorili bir besindir. Proteinler, antioksidanlar ve demir, çinko, selenyum ve E vitamini üzere öbür besinleri içerir.

6. Avokado


Birçoğu bu egzotik meyveyi yalnızca lezzetli olduğu için değil, hem de açlık hissini sihirli bir biçimde azaltan oleik asit içerdiği için de sever. Ayrıyeten içerdiği lif ve tekli doymamış yağlar kilo alımını önlemeye yardımcı olur.

7. Ceviz ve badem


Her ikisi de yüksek konsantrasyonda omega-3 ve protein içerir. Ayrıyeten badem, şekeri denetim etmenize ve metabolizmanızı harekete geçirmenize yardımcı olur. Salatalarınıza biraz kuruyemiş ekleyin yahut gün ortasında acıktığınızda yiyin.

8. Kavun ve karpuz


Bir karpuzun yükünün yüzde 90’ı su olduğu için, kilo vermeye çalışıyorsanız yemek için en uygun meyvelerden biridir. 100 gramlık bir porsiyon yalnızca 30 kalori içerir. hem de arjinin ismi verilen ve yağları süratle yakmaya yardımcı olan kusursuz bir amino asit deposudur. Karpuz atıştırmak, bedenin nemli kalmasına yardımcı olmasının yanı sıra tok hissetmenize yardımcı olur, bu biçimdece öğünler içinde açlık hissedilmez.

9. Deniz ürünleri


Denize yakın yaşayacak kadar şanslıysanız, bundan yararlanmalısınız. Taze yüksek kaliteli deniz eserleri , ekstra yağ birikimini önlemenize yardımcı olan tekli doymamış yağlar içerir. Ayrıyeten, deniz eserleri olağanüstü bir omega-3 yağ asitleri deposudur.

10. Narenciye


Narenciye meyvelerinin insülin düzeylerini düşüren ve bedeninizin yağları daha süratli sindirmesini sağlayan C vitamini açısından güçlü olduğu bilinen bir gerçektir. Öğün ortalarında portakal, greyfurt ve limon suyu ekleyin.

11. Muz


Muz olağanüstü bir potasyum, kalsiyum, magnezyum ve vitamin deposudur. Günde bir muz aslında kilo verme savaşınızı kazanmanıza yardımcı olabilir. Öğün ortalarında acıktığınız vakit bir muz yiyebilirsiniz.

12. Lüfer


Omega-3 yağ asitleri fazla yağları yok eder ve bedende yağ birikmesini pürüzler. Lüferin kimi ikameleri somon, uskumru, ton balığı, sardalye, hamsi, deniz alabalığı, kefal, levrek, kılıçbalığı, kalkan ve kırlangıç balığıdır.

13. Elmalar


Elmalar vitaminler ve antioksidanlar açısından zengindir, bu niçinle karın yağlarını yakmak için ülkü bir besindir. Göze çarpan sonuçlar elde etmek için günde en az 3 elma yiyin. Aç karnına elma yahut elma dilimleri ile yulaf ezmesi yerseniz tesirini ikiye katlayabilirsiniz.

14. Yeşil kahve


Yeşil kahve çekirdekleri, gastrointestinal sistemdeki şeker emilimini azaltan ve bu biçimdece biriken yağları yakan klorojenik asit içerir. Ayrıyeten, bu asit karaciğerinizin metabolik aktivitesini uyararak daha fazla yağ yakmasını sağlar. Sabahları aç karnına bir fincan yeşil kahve içebilir ve kısa müddette karnınızdaki olumlu değişiklikleri fark edeceksiniz.
 
Üst